reklama

Svadba

Bola som vcera na jednej svadbe. Bola som na krasnej romantickej svadbe dvoch ludi, ktori sa maju velmi radi. Co ine sa vlastne od svadby caka, ze? Teda predovsetkym to, ze hlavni hrdinovia su dvaja zalubeni, ktori si vazia jeden druheho a miluju sa a chcu spolu zostarnut....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

... a okrem toho od svadby moze clovek ocakavat par prijemnych spomienok na vlastnu svadbu :), na casy motylich kridel v bruchu, na minulost davnejsiu aj nedavnu...

... a okrem toho moze clovek mysliet na vsetky svadby, ktore vo svojom zivote absolvoval, na svadobne trapasy, na krasne okamihy....

 ... alebo aj svadby svojich rodicov, prarodicov a vyblednute ciernobiele fotografie, smiesnu dobovu modu a typicke svadobne pozy na svadobnych fotografiach...

 ... alebo moze mysliet na to, co bolo, je a co bude, ako plynie cas, ako velmi rychlo plynie a ako ho nemozno zastavit.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

... a myslela som aj na to :), ake je dolezite vychutnavat silu carovnych a neopakovatenych okamihov, aby sa nam vryla do pamati, do srdca, aby zostali nezabudnutelne a uchvatne co najdlhsie v nasich spomienkach, aby nam dodavali silu a chut zit, aby boli nasou sucastou kedykolvek a kdekolvek si na ne spomenieme ...

dufam, ze mi odpustia moji drahi novomanzelia, ze pisem o ich svadbe v suvislosti s mojimi pocitmi :), ale oni vedia, ze ich mam rada a zo srdca im zelam krasny spolocny zivot plny vzacnych okamihov a lasky....

svadba bola krasna! 

Lenka Hrivnakova

Lenka Hrivnakova

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Premýšľam. Aj vtedy, keď by som nemusela... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMamičkovskéZo životaBásneKoučingové

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu