reklama

Láska na rajnici

Trávila som tam veľmi veľa času a nepremýšľala som nad tým, že iné decká robia niečo iné. Bolo to pre mňa samozrejmé utekať, keď bol voľný čas k starým rodičom. So starkou to bolo veľmi komplikované. Veľa toho nenahovorila, len robila. Varila, piekla, robila v záhrade, zametala, pásla sliepky, .... všetko s prehľadom stíhala. Boli sme niekedy z toho aj nervózni, ťažko sa jej dalo pomôcť, vždy nás predbehla...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Ráno vstávala prvá, aby zakúrila, pripravila raňajky. Chvíľu si oddýchla pri káve a nakrájanej horalke, občas si zdriemla, ale len na stoličke za stolom po obede, neplytvala časom. Keď vedela, že sa zastavíme, čakala nás už od obeda, s rajnicou na peci, aby sme mali jedlo teplé kedykoľvek by sme prišli. Hnevali sme sa, že sme najedení a musíme jesť opäť. Hnevali sme sa, keď sme chceli odísť a museli sme čakať, kedy starká príde zo špajze, pretože nebol deň, kedy by nám niečo nedala. Koláč, vajíčka, cukríky, čokoľvek, len niečo aby bolo. Hnevala som sa, keď som musela cestou domov niesť tašku a ponáhľať sa s vajíčkami do ľadničky. Hnevala som sa, keď nechcela oddychovať, brala mi robotu, ktorou som jej chcela pomôcť. Hovorili sme, že je chladná, pretože len robí a neobdarúva nás emóciami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz viem, že v tej rajnici, ktorá sa ohrievala na peci niekoľko hodín nebolo jedlo, bola to láska. V každom jednom vajíčku, každý jeden cukrík alebo koláč, každá minúta dňa, všetko to bola láska.

Keď varím pirohy, vždy myslím na Teba. Aj keď dcéry otravujem rôznymi prejavmi, ktoré ich akoby obťažujú, .... ony ešte nevedia, že aj to je láska. Škoda, že si tie moje dievky nestihla, páčili by sa Ti....

Lenka Hrivnakova

Lenka Hrivnakova

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Premýšľam. Aj vtedy, keď by som nemusela... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMamičkovskéZo životaBásneKoučingové

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu