reklama

O čase

Neviem, kedy a kam mi utiekol čas posledných rokov. Pamätám si, ako som z pivnice vyťahovala a umývala hračky po Alicke. Narodila sa nám Stellka, ja s radosťou dieťaťa som objavovala všetky tie malé oblečká, hrkálky, hračky na rozvoj motoriky. Neviem, čo všetko bolo potom ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Teraz, keď sa Stell pripravuje do škôlky a ja balím všetky tie kocky, gumené hračky a motorické zázraky späť, rozmýšľam, ako som mohla dopustiť, aby to všetko tak rýchlo ubehlo.

Alicka plná nadšenia prijíma poklady z mojej šperkovnice, ktoré som odkladala od svojich stredoškolských čias. Chvíľu cítim jej radosť a nadšenie, snažím sa vedieť dostať do jej myšlienok a pocitov a žiť tie „veľké veci“, ktoré sa práve dejú. Odovzdávam jej svoje spomienky a cítim sa tak trošku ako násťročná, nemohlo to byť predsa tak dávno....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri obede už nikoho nekŕmim, nepomáham s obliekaním. V obchodoch má každá z mojich dcér jasnú predstavu, čo chce, občas ešte prevediem cez cestu, občas napomeniem, občas niečo vysvetlím. Rozprávam sa s deťmi ako s „hotovými ľuďmi“, nehrám sa s nimi na bábätká, pretože rozmýšľajú a majú vlastné predstavy. Nemôžem povedať, že mi niečo nechýba. Ale som mamou, a tak to asi má byť...

...na chvíľu sa vidím, ako tie hračky opäť vyberám a s iskrami v očiach, plná spomienok.... a ukazujem svojim vnúčatám. Bude to tu o chvíľu.....

Lenka Hrivnakova

Lenka Hrivnakova

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Premýšľam. Aj vtedy, keď by som nemusela... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáMamičkovskéZo životaBásneKoučingové

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu